Apple atskleidžia App Store verslo struktūrą: didžioji apyvartos dalis be komisinių už parduotas aplikacijas

Apple App Store apyvarta pasiekia naujas aukštumas

Apple neseniai pasidalino įspūdingu App Store pasaulinės apyvartos skaičiumi, kuris siekia 1,3 trilijono dolerių. Tačiau tik 131 milijardas dolerių yra apmokestinamas komisijomis, tai reiškia, kad apie 90% visų pirkimų ir sąskaitų vyksta be komisinių Apple naudai.

Reklama ir fizinės prekės be komisinių

Šis rezultatas yra paaiškinamas tuo, kad kūrėjai gali rodyti reklamą savo programose ir parduoti fizines prekes bei paslaugas, kurios neapmokestinamos Apple Pay komisijomis. Be šių galimybių, App Store platforma nebūtų tokia, kokia yra šiandien.

Pajamos iš reklamos ir fizinių prekių

2024 metais kūrėjai uždirbo 150 milijardų dolerių iš reklamos programose, o fizinių prekių ir paslaugų pardavimai, įskaitant, pavyzdžiui, prekių pristatymą, pasiekė daugiau nei 1 trilijoną dolerių.

Apple paslaugų pajamos ir komisinių struktūra

Iš 131 milijardo dolerių, už kuriuos Apple ima komisijas, kompanija 2024 metais uždirbo apie 96,2 milijardo dolerių iš įvairių paslaugų, tokių kaip iCloud, Apple Music ir kitos. App Store galėjo atnešti nuo 22,27 iki 39,3 milijardo dolerių, priklausomai nuo taikomo komisinių tarifo.

App Store palaikymas ir kūrėjų skatinimas

Apple primena, kad App Store palaikymas nėra tik serverių veikimo užtikrinimas ir programėlių moderavimas. Kompanija sukūrė daugiau nei 250 tūkstančių API, leidžiančių programėlėms veikti sklandžiai. Taip pat Apple siūlo nemokamus įrankius ir platformas, tokias kaip HealthKit, Metal, Core ML, MapKit ir SwiftUI, bei turi Akademijas kūrėjams šešiose šalyse.

Daugiau naujienų kategorijoje Mobilieji