Apple reklamos nesėkmė
Apple, žinoma dėl savo inovatyvių ir stilingų reklamų, šį kartą patyrė nesėkmę. Naujausias reklaminis vaizdo įrašas, sukurtas pristatyti naują produktą, paliko daugelį žiūrovų nusivylusius. Svarbiausias akcentas, kuris sukėlė diskusijas, buvo katino pašalinimas iš reklamos, kurio reikšmė liko neaiški.
Kačių pašalinimo paslaptis
Kodėl Apple nusprendė pašalinti katiną iš reklamos, lieka paslaptimi. Katės dažnai naudojamos reklamoje kaip emocinis elementas, sukeliantis šypseną ir teigiamas emocijas. Galbūt tai buvo bandymas atkreipti dėmesį į kitus produkto aspektus, tačiau šis žingsnis atrodė nelogiškas ir neįtikino žiūrovų.
Nuobodžios vizualizacijos
Be katino pašalinimo, pati reklamos vizualizacija buvo kritikuojama kaip nuobodi ir monotoniška. Vaizdo įrašas priminė ne inovatyvų produkto pristatymą, o labiau liūdną ceremoniją, ko nebuvo galima tikėtis iš Apple, garsėjančios kūrybingomis ir dinamiškomis reklamomis.
Technologijų lygio neatitikimas
Galiausiai, reklamos technologinis lygis taip pat sulaukė kritikos. Dėl prastos dirbtinio intelekto technologijų ir vizualizacijų kokybės, reklama nesugebėjo palikti įspūdžio. Tai ypač nustebino, nes net mažiau žinomos kompanijos, kaip kai kurios Kinijos technologijų įmonės, sugeba sukurti gerokai įspūdingesnes vizualizacijas.
Išvados
Apple reklama šį kartą tikrai nebuvo sėkminga. Katino pašalinimas, nuobodžios vizualizacijos ir neatitinkančios technologijos lūkesčių sukūrė įspūdį, kad šis reklaminis žingsnis buvo prastai apgalvotas. Tikimės, kad Apple pasimokys iš šios nesėkmės ir grįš prie savo įprastai aukšto lygio reklamos standartų.