IT kompanija „Bazis“ naudoja neuroninius tinklus techninės pagalbos spartinimui

Neuroninių tinklų integracija techninėje pagalboje

IT kompanija „Bazis“ neseniai įdiegė pažangias neuroninių tinklų technologijas savo profesionalių paslaugų komandai, kuri atsakinga už techninę pagalbą ir naujų sprendimų diegimą. Šis žingsnis žymiai pagerino darbo efektyvumą ir sumažino laiką, reikalingą problemų sprendimui.

Darbo efektyvumo didinimas

Įdiegus naujas technologijas, darbo organizavimo laikas problemų atveju sutrumpėjo iki 70%. Be to, rutininės kodo rašymo užduotys dabar atliekamos 3–4 kartus greičiau, kas leidžia komandai sutaupyti daugybę valandų. Skriptų ir testų užduočių kūrimas, anksčiau užtrukdavęs keletą valandų, dabar užima vos 10–15 minučių.

Pažangus skaitmeninis asistentas

Skaitmeninis padėjėjas, veikiantis kaip techninis vadovas paremtas neuroniniais tinklais, tapo žymiai efektyvesnis. Jis greičiau analizuoja vartotojų užklausas, suranda reikiamą informaciją tarp šimtų techninių dokumentų ir formuoja tikslias instrukcijas specialistams. Šis sprendimas ne tik taupo laiką, bet ir užtikrina aukštesnę teikiamų paslaugų kokybę.

Ateities perspektyvos

Neuroninių tinklų technologijų integracija „Bazis“ kompanijoje atveria naujas galimybes tolesniam procesų tobulinimui. Tikimasi, kad ateityje šios technologijos leis dar labiau automatizuoti techninės pagalbos procesus ir padidinti bendrą įmonės efektyvumą. „Bazis“ taip pat planuoja plėsti dirbtinio intelekto panaudojimą kituose savo veiklos segmentuose, siekdama tapti inovacijų lydere IT sektoriuje.

Daugiau naujienų kategorijoje Internetas