Nauja DirectX 12 optimizacija žada patobulintą spindulių sekimą

Microsoft pristato DirectX Raytracing 1.2

Technologijų gigantė Microsoft paskelbė apie naują DirectX Raytracing 1.2 versiją, kuri, kaip teigiama, optimizuoja spindulių sekimą žaidimuose. Ši naujovė leis sumažinti resursų sunaudojimą net 2,3 karto, o šaderių užkrovimo greitis padidės beveik dvigubai.

Spartesnis šaderių užkrovimas

Microsoft teigia, kad naujas šaderių išankstinio užkrovimo algoritmas žymiai pagreitins naujų žaidimo elementų ir lokacijų įkrovimą. Tai turėtų padėti žaidėjams išvengti mikrostaterių ir staigių kadrų dažnio sumažėjimų, kurie dažnai trukdo sklandžiam žaidimų eigai.

Laukia realūs testai

Nors popieriuje tai skamba kaip technologinis stebuklas, tačiau Microsoft dar nepateikė nei technologinių demonstracijų, nei bandomųjų rezultatų. Todėl kol kas anksti kalbėti apie realų FPS padidėjimą. Vis dėlto, šis patobulinimas rodo didelį potencialą, kuris galėtų reikšmingai pagerinti žaidimų našumą ateityje.

Bendradarbiavimas su technologijų lyderiais

Įdomu tai, kad technologija buvo sukurta bendradarbiaujant su NVIDIA, AMD ir netikėtai – su Qualcomm. Pastaroji kompanija rimtai ruošiasi plėtoti ARM kompiuterių žaidimų nišą, kuri veikia su Windows operacine sistema.

Ateities perspektyvos

Atsižvelgiant į ilgą žaidimų kūrimo ciklą, pirmieji projektai su pilna DXR 1.2 palaikymu pasirodys ne taip greitai. Vis dėlto šis žingsnis rodo Microsoft įsipareigojimą tobulinti žaidimų technologijas ir pasiūlyti žaidėjams dar geresnę patirtį.

Daugiau naujienų kategorijoje Žaidimai