Nauja era: The Witcher 3 modai jungia PC ir konsoles

The Witcher 3 modai bus prieinami tarp platformų

CD Projekt RED iki metų pabaigos planuoja įgyvendinti ilgai laukiamą atnaujinimą – krosplatforminę modifikacijų (modų) palaiką žaidime The Witcher 3: Wild Hunt. Tai reiškia, kad modai, sukurti kompiuterių vartotojų, pirmą kartą taps prieinami ir PlayStation 5, ir Xbox Series X|S žaidėjams.

Mod.io – pagrindinis modų platinimo kanalas

Nors žaidimo modifikacijos ir toliau bus prieinamos įprastose vietose, tokiose kaip Nexus Mods ar Steam Workshop, naujai funkcijai realizuoti pasirinkta speciali platforma – mod.io. Ji leidžia automatiškai sinchronizuoti ir platinti modifikacijas tarp skirtingų sistemų.

Norėdami įkelti modą iš kompiuterio į konsolę, žaidėjai turės naudotis tik mod.io. Tai yra vienintelis būdas užtikrinti atitiktį konsolių turinio kontrolės reikalavimams ir palaikyti vieningą distribucijos sistemą.

Turinio apribojimai – ką verta žinoti

Konsolėse galioja griežta turinio moderavimo politika. Dėl to kai kurie modai, ypač tie, kuriuose yra erotinio ar kontroversiško turinio, liks tik PC naudotojams. Toks sprendimas paremtas Sony ir Microsoft vidinėmis gairėmis, kurios griežtai riboja naudotojų kuriamo turinio pobūdį.

Be to, ne visi modai bus tinkami krosplatforminiam platinimui. Visi modai, kuriuose naudojami skriptai (pvz., keičiantys žaidimo veikimą ar pridėtinę logiką), turi būti sukurti naudojant oficialų REDkit redaktorių. Tai būtina sąlyga, kad modas būtų patvirtintas mod.io platformoje.

REDkit – oficialus modifikacijų įrankis

REDkit – tai oficialus CD Projekt RED įrankis, skirtas The Witcher 3 pasaulio redagavimui. Anksčiau prieinamas tik nedidelei moderių bendruomenei, dabar šis įrankis tampa pagrindu visiems, norintiems sukurti skriptuotus modifikacijų paketus, kurie veiktų konsolėse.

Tokiu būdu kūrėjai išlaikys griežtą kokybės kontrolę, tačiau leis žaidėjų bendruomenei turėti daugiau kūrybinės laisvės nei bet kada anksčiau.

Ką tai reiškia žaidėjams?

Nauja modifikacijų sistema atveria didžiules galimybes The Witcher 3 žaidimo ilgaamžiškumui. Konsolių vartotojai pirmą kartą galės pasinerti į modifikuotą žaidimo patirtį – nuo naujų kostiumų iki patobulintų orų sistemų ar net naujų misijų.

Kūrėjams iš kompiuterių bendruomenės tai reiškia galimybę išplėsti savo auditoriją į dar plačiau. Nors galios apribojimai lieka, tačiau pati ekosistema tampa žymiai prieinamesnė ir vieningesnė visiems The Witcher gerbėjams.

Daugiau naujienų kategorijoje Žaidimai