Užsienio įmonių pasitraukimas iš Rusijos vertinamas atsakingumo kriterijais

Įmonių pasitraukimo iš Rusijos tyrimas

Centras strateginių tyrimų atliko išsamų tyrimą, kaip užsienio įmonės paliko Rusijos rinką. Išnagrinėjus daugiau nei 1,6 tūkstančio organizacijų, buvo sudaryti trys skirtingi sąrašai, atspindintys įmonių pasitraukimo būdus ir atsakingumo lygį.

Raudonasis sąrašas

Į raudonąjį sąrašą pateko įmonės, kurios veikė nedraugiškai Rusijos rinkos atžvilgiu. Šios įmonės sudaro 23% visų tirtų kompanijų. Ekspertai rekomenduoja, kad tokioms įmonėms būtų visiškai uždarytas prieigą prie Rusijos rinkos, nes jų veiksmai buvo laikomi nepriimtinais.

Geltonasis sąrašas

Geltonasis sąrašas apima 36% įmonių, kurios nepadarė staigių veiksmų, tačiau taip pat neparodė pakankamos atsakomybės. Šioms įmonėms siūloma riboti galimybes grįžti į Rusijos rinką, nes jos neparodė aiškios pozicijos ir nesiekė aktyvaus dialogo.

Žaliasis sąrašas

Į žaliąjį sąrašą įtrauktos įmonės, kurios paliko Rusijos rinką atsakingai ir konstruktyviai. Šios įmonės sudaro 34,2% visų analizuotų kompanijų. Joms bus leista sugrįžti į Rusijos rinką, jei jų veiklos srityje atsiras būtinybė ir sąlygos tai daryti.

Didelių prekių ženklų analizė

Ekspertai taip pat ištyrė, į kurias grupes pateko tokie dideli prekių ženklai kaip IKEA, Microsoft ir Apple. Šių įmonių sprendimai ir jų įtaka rinkai buvo ypač svarbūs analizuojant jų pasitraukimo poveikį.

Daugiau naujienų kategorijoje Naujienos