Dirbtinio intelekto plėtra žaidimų industrijoje
Per pirmąją 2025 metų pusę, kas penktas žaidimas, išleistas Steam platformoje, buvo sukurtas naudojant dirbtinį intelektą. Tai rodo, kad AI technologijos tampa neatsiejama žaidimų kūrimo proceso dalimi. Analitikas Ichiro Lambe pažymi, kad beveik aštuoni tūkstančiai žaidimų remiasi neuroninių tinklų sukurtomis asetinėmis medžiagomis.
Įvairūs projektai su AI turiniu
Dirbtinis intelektas nėra naudojamas tik indie žaidimuose, tokiuose kaip My Summer Car ir Liar’s Bar, bet ir didelėse AAA kategorijos žaidimuose, pavyzdžiui, Call of Duty: Black Ops 6. Šie projektai parodo, kad AI sukurtas turinys gali būti integruotas į galutinę produkto versiją, o tai padeda plėsti žaidimų kūrimo galimybes.
AI panaudojimo sritys
Didžiausia dalis studijų, daugiau nei 60%, naudoja dirbtinį intelektą tekstūrų, herojų modelių ir kitų asetinės medžiagų kūrimui. Be to, AI dažnai naudojamas tekstų rašymui, garso efektų kūrimui ir reklaminės medžiagos socialiniams tinklams rengimui. Tai leidžia žaidimų kūrėjams taupyti laiką ir išteklius, skiriamus šiems procesams.
Žaidėjų nuomonė apie AI turinį
Nors AI turinys tampa vis labiau pažengęs, daugelis žaidėjų vis dar skeptiškai vertina dirbtinio intelekto dalyvavimą brangiuose žaidimuose. Jie stengiasi vengti tokių AAA projektų. Vis dėlto, dėl nuolatinio neuroninių tinklų tobulėjimo, tampa vis sudėtingiau atskirti AI sukurtą medžiagą nuo žmogaus darbo. Tai skatina diskusijas apie AI vaidmenį žaidimų industrijoje ir jo ateities perspektyvas.